Prekių katalogas

Prekių grąžinimo sąlygos

  • Jeigu dėl kokių nors priežaščių norite grąžinti gautas prekes, prašome susisiekti su mumis Jums priimtiniausiu būdu.

    Mes norime padėti Jums bet kokiais klausimais

    Prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais.

    Kokybiškų ne maisto prekių keitimas ir grąžinimas

    Jeigu prekė yra tinkamos kokybės pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo ne maisto prekių perdavimo jam pakeisti nusipirktus daiktus  analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais, arba grąžinti daiktus mums ir atgauti už juos sumokėtą kainą. Atkreipiame dėmesį, kad pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės, daiktai nepraradę prekinės išvaizdos.

    Kokybiškų pašarų grąžinimas

    Kokybiški pašarai gali būti grąžinami tik jeigu nebuvo pažeista jų pakuotė (t.y. jeigu pašarai nebuvo pradaryti ir "paragauti").

    Nekokybiškų prekių grąžinimas

    LR įstatymai numato minimalų garantinį laikotarpį nemaisto prekėms. Šiuo metu jis yra 2 metai nuo prekės įsigijimo. Garantija taikoma tik trūkumams susijusiems su netinkama produkto gamybą. Pažeidimai įvykę dėl netinkamo prekės naudojimo, nėra laikomi garantiniais. Nustačius gamyklinį broką prekes taisome, keičiame naujomis arba grąžiname sumokėtus pinigus.

    Dėl nekokybiškų pašarų grąžinimo prašome su mumis susisiekti

    Nekokybiškais laikomi pašarai, kuriuose pradarius maišą jaučiamas pelėsio kvapas arba yra kitokie gendančių produktų požymiai (išvaizda, konsistencija, konservuoto ėdalo išsipūtusi pakuotė ir pan.).

    Visais atvejais prekių grąžinimas gali būti vykdomas tik susisiekus su mumis nurodytais kontaktais

     

    El. paštas info@darzoo.lt

    Tel. Nr.: +37063939360